Podstawowe zasady terapii i edukacji. Wskazówka. Kategoryzacje tematyczne - rzeczowniki etap II - 1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-10%

Podstawowe zasady terapii i edukacji. Wskazówka. Kategoryzacje tematyczne - rzeczowniki etap II

Umiejętność kategoryzowania to zdolność dostrzegania cech wspólnych i różnicujących przedmioty, łączenia ich według jakiejś cechy, porządkowania według...

49,50 zł Brutto

40,24 zł Netto

55,00 zł -10%

Regulamin sklepu
Polityka prywatności
Dostawa i zwroty

Umiejętność kategoryzowania to zdolność dostrzegania cech wspólnych i różnicujących przedmioty, łączenia ich według jakiejś cechy, porządkowania według pewnych zasad. Dzięki tej umiejętności dzieci odkrywają istniejący porządek w świecie, poznają go. Uczą się, że istnieją reguły w odniesieniu do przedmiotów, obrazków oraz elementów językowych. Dzięki kategoryzacji dzieci uczą się reguł społecznych i językowych.

Kategoryzacja przyczynia się do rozwoju inteligencji i jest wyznacznikiem stopnia sprawności inteligencji. Dokonywanie kategoryzacji odbywa się na podstawie tworzenia kategorii poprzez wykrycie cechy wspólnej elementów, włączenie przedmiotu do kategorii poprzez dostrzeżenie różnic lub braków podanych elementów, wyłączenie przedmiotu z kategorii poprzez dostrzeżenie różnic lub braków podanych elementów.

Ćwiczenia rozwijają umiejętność:

  • dostrzegania cech wspólnych,
  • dostrzegania cech różnicujących,
  • odkrywania porządku w świecie,
  • odkrywania reguł językowych.

Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci:

  • autystycznych,
  • z zespołem Aspergera,
  • alalią,
  • afazją,
  • opóźnionym rozwojem mowy,
  • zagrożonych dysleksją.

Materiał przeznaczony jest dla:

  • logopedów,
  • pedagogów,
  • psychologów,
  • terapeutów,
  • nauczycieli,
  • rodziców.

Zestaw zawiera:

  • 90 elementów z twardej tektury w kolorze
  • instrukcję, woreczek
  • pudełko tekturowe
Arson
Wydawnictwo
Arson
Autor
Agnieszka Bala
Data premiery
2018
Okładka
pudełko
Zobacz także
chat Komentarze (0)