• -5%

Białe czy czarne? Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się

Wydawnictwo
Arson open_in_new
Autor
Agnieszka Bala open_in_new
Data wydania
2014
Okładka
pudełko
Nr katalogowy
25945
58,30 zł
55,39 zł Zniżka 5%
Brutto
Ilość
Dostępny natychmiast

 

Darmowa dostawa od 120 zł na terenie RP

Seria "Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się" przeznaczona jest dla dzieci:

  •  zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
  •  z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
  •  z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
  •  także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego

Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.

I. Analiza i synteza wzrokowa

Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę. Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania. Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.

Zestaw zawiera:

  •  16 kwadratowych dwustronnych elementów tekturowych
  •  2 prostokątne elementy dwustronne tekturowe
  •  4 nieregularne elementy dwustronne tekturowe
  •  zbindowana książeczka, 61 stron laminowanych ze wzorami
  •  instrukcja ćwiczeń
  •  woreczek na elementy
  •  pudełko tekturowe