Wychowanie fizyczne - plan pracy dydaktyczno-wychowawczej, klasa 6. Korepetytor - księgarnia edukacyjna.pl
  • Wychowanie fizyczne - plan pracy dydaktyczno-wychowawczej, klasa 6. Korepetytor - księgarnia edukacyjna.pl

Wychowanie fizyczne - plan pracy dydaktyczno-wychowawczej, klasa 6

do autorskiego programu nauczania wychowania fizycznego WARTOŚCI I AKTUALIZACJE dla klas IV-VIII szkoły podstawowej

Wydawnictwo
Korepetytor open_in_new
Autor
Alicja Romanowska open_in_new
Data wydania
2019
ISBN
9788364825705
Format
A5 (poziomy)
Stron
182
Okładka
miękka
Nr katalogowy
31397
42,00 zł
Brutto
Ilość
Dostępny natychmiast

 

Darmowa dostawa od 120 zł na terenie RP

Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej do autorskiego programu nauczania wychowania fizycznego Wartości i aktualizacje dla klas IV-VIII szkoły podstawowej. Klasa VI.

Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego dla klasy szóstej szkoły podstawowej – to ostatnia część poradnika metodycznego WARTOŚCI I AKTUALIZACJE, przygotowanego dla klas od IV do VIII szkoły podstawowej II etapu edukacyjnego.

W tym opracowaniu została uwzględniona podstawa programowa określona w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej. (Dziennik Ustaw z 2018 roku, poz. 1679).

Plan dostosowany jest do Autorskiego programu nauczania wychowania fizycznego o takim samym tytule WARTOŚCI i AKTUALIZACJE. Ideą tego programu jest przygotowanie ucznia do wykonywania czynności dnia codziennego bez sprawnościowych barier, „ochoczo i z wigorem”. Przykładowy plan jest propozycją ukazującą, jak można realizować działania z zakresu edukacji fizycznej oraz w jaki sposób tę edukację kierować ku wartościom, aby właściwie ukształtować aktywną postawę wychowanka.

Spis treści

Wprowadzenie
Miejsce wartości patriotycznych w procesie wychowania fizycznego
Treści kształcenia z podstawy programowej dla klasy ósmej
Rozłożenie liczby godzin wychowania fizycznego w klasie ósmej

I. Rozwój fizyczny i sprawność fizyczna

  1. Kształtowanie umiejętności diagnozowania rozwoju fizycznego, wydolności i sprawności fizycznej
  2. Kształtowanie sprawności kondycyjnej
  3. Kształtowanie sprawności koordynacyjnej
  4. Kształtowanie sprawności funkcjonalnej

II. Aktywność fizyczna

  1. Kształtowanie umiejętności sportowych
  2. Kształtowanie umiejętności z koszykówki
  3. Kształtowanie umiejętności z siatkówki
  4. Kształtowanie umiejętności z piłki ręcznej
  5. Kształtowanie umiejętności z piłki nożnej
  6. Kształtowanie umiejętności gry w ringo
  7. Kształtowanie umiejętności lekkoatletycznych
  8. Kształtowanie umiejętności gimnastycznych
  9. Kształtowanie umiejętności tanecznych
  10. Kształtowanie umiejętności ze sportów zimowych
  11. Kształtowanie umiejętności z tenisa stołowego

III. Bezpieczeństwo w aktywności fizycznej

  1. Kształtowanie poczucia bezpieczeństwa
  2. Kształtowanie odpowiedzialności za życie i zdrowie własne i drugiego człowieka
  3. Kształtowanie umiejętności bezpiecznej organizacji zajęć ruchowych

IV. Bezpieczeństwo w aktywności fizycznej

  1. Przykładowe zasady oceniania z wychowania fizycznego
  2. Zasady bezpiecznego i kulturalnego zachowania się uczniów na lekcjach wychowania fizycznego

Zobacz także