facebook
O nas || Kontakt || Regulamin || Koszty dostawy || Polityka prywatności || TWÓJ KOSZYK
Edukacyjna.pl - wyszukiwanie

Przedszkole
Klasy I-III
Klasy IV-VIII
Szkoła podstawowa I-VIII
Gimnazjum
Szkoła ponadgimnazjalna
Lektury szkolne
WYPRZEDAŻ
Dla dzieci i młodzieży
Dla rodziców
Encyklopedie, słowniki, leksykony
Gry i zabawy
Inscenizacje i uroczystości
Logopedia
Multimedia
Nauka czytania, pisania, liczenia, j. obcych
Niepełnosprawność
Oświata
Plansze i Tablice demonstracyjne
Psychologia / Pedagogika
System Edukacji LOGICO
System Edukacji PALETA
System Edukacji PUS
Zabawki
Zajęcia kreatywne

Edukacyjna.pl - Partnerzy biznesowi



Jeżeli chcesz być informowany o nowościach i promocjach, kliknij tutaj


Płatnoœci elektroniczne


 
Strona główna  >>  Logopedia  >>  Pomoce logopedyczne

Jagoda Cieszyńska
Słucham i uczę się mówić. Samogłoski i wykrzyknienia (książka + CD)
    
 
Słucham i uczę się mówić.Numer katalogowy: 20272
Wydawnictwo: Arson
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-61022-15-2
Stron: 24
Okładka: miękka

Cena: 20.00 zł


W magazynie: Duża ilość

Opis:
Prawidłowa artykulacja samogłosek ma zasadnicze znaczenie dla wyrazistości wymowy, a tym samym do bycia rozumianym. Małe dziecko rozpoczyna ćwiczenie wokalizowania samogłosek już pod koniec drugiego miesiąca życia. W gaworzeniu niemowlęcym można usłyszeć wiele samogłosek, które nie występują w języku polskim. Dopiero w szóstym miesiącu życia utrwalają się samogłoski charakterystyczne dla języka etnicznego.

Należy pamiętać, że kategorie samogłoskowe mają znacznie większą niż spółgłoski skłonność do nakładania się na siebie. Samogłoski mają także wiele wariantów regionalnie i społecznie uwarunkowanych. To właśnie po brzmieniu samogłosek można łatwo rozpoznać, czy ktoś urodził się i wychował na Śląsku, czy na Wybrzeżu. Artykulacja samogłosek zdradza też nasze pochodzenie, gdy porozumiewamy się w obcym języku.

Ćwiczenia powinny odbywać się codziennie przez 6 minut, czas ten może zostać podzielony na dwie sesje. Warunkiem koniecznym jest użycie słuchawek. Takie postępowanie jest uzasadnione badaniami klinicznymi. Podczas słuchania dziecko musi być odgrodzone od innych bodźców dźwiękowych oraz mieć bezpośrednią stymulację analizatora słuchu.

Pomoc przeznaczona jest dla dzieci:

  • dwujęzycznych
  • niedosłyszących
  • z niezakończonym rozwojem mowy
  • z wadami wymowy
  • z afazją i alalią
  • z zaburzeniem komunikacji językowej
  • z zaburzeniami rozwojowymi i genetycznymi

Praca z książeczką Samogłoski i wykrzyknienia poprawia koncentrację i uwagę dziecka oraz stanowi pierwszy etap w nauce czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną.

W serii ukazały się:

  • Słucham i uczę się mówić. Sylaby i czasowniki - liczba mnoga
  • Słucham i uczę się mówić. Sylaby i czasowniki - liczba pojedyncza
  • Słucham i uczę się mówić. Sylaby i rzeczowniki - część 1, B-H
  • Słucham i uczę się mówić. Sylaby i rzeczowniki - część 2, J-M
  • Słucham i uczę się mówić. Sylaby i rzeczowniki - część 3, N-T
  • Słucham i uczę się mówić. Sylaby i rzeczowniki - część 4, W-Ż
  • Słucham i uczę się mówić. Odmiana rzeczownika (fleksja) - część 1, liczba pojedyncza
  • Słucham i uczę się mówić. Odmiana rzeczownika (fleksja) - część 2, liczba mnoga
  • Słucham i uczę się mówić. Przyimki
  • Słucham i uczę się mówić. Trudne głoski
  • Słucham i uczę się mówić. Wyrażenia dźwiękonaśladowcze
  • Słucham i uczę się mówić. Samogłoski i wykrzyknienia



Dodaj swoją recenzję



ul. Leona Petrażyckiego 106, 30-399 Kraków