Badania przesiewowe do wykrywania zaburzeń rozwoju mowy u dzieci dwu-, cztero- i sześcioletnich - 1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Badania przesiewowe do wykrywania zaburzeń rozwoju mowy u dzieci dwu-, cztero- i sześcioletnich

Tekst Badania Przesiewowego do wykrywania zaburzeń mowy u dzieci dwu-, cztero- i sześcioletnich został przygotowany dla pedagogów specjalnych, pedagogów ogólnych,...

8,00 zł Brutto

7,62 zł Netto

Regulamin sklepu
Polityka prywatności
Dostawa i zwroty
Tekst Badania Przesiewowego do wykrywania zaburzeń mowy u dzieci dwu-, cztero- i sześcioletnich został przygotowany dla pedagogów specjalnych, pedagogów ogólnych, psychologów i pracowników socjalnych jako niezbędna pomoc umożliwiająca wstępną selekcję dzieci pod kątem stanu ich rozwoju mowy.
Dla każdego wieku jest przewidziany odpowiednio dostosowany zestaw prób, stanowiący jedną z trzech części tekstu. Części te są zbudowane według tej samej reguły, różnią się zadaniami odpowiadającymi poziomowi zdolności do komunikacji słownej u dziecka 2-, 4- i 6-letniego. Na schemat każdej części składają się - poza analogicznie skonstruowanym wywiadem z opiekunami badanego dziecka - próby sprawdzające: 
  • rozumienie poleceń słownych,
  • zdolność wypowiadania się,
  • prawidłowość wymawiania dźwięków mowy i wyrazów,
  • budowę i sprawność aparatu artykulacyjnego.

 Instrukcja dotycząca realizacji badania jest poprzedzona wstępem objaśniającym cel, zakres i warunki badania.

978-83-89600-07-2
9788389600072
9788389600072
Wydawnictwo
Akademia Pedagogiki Specjalnej
Autor
Danuta Emiluta Rozya, Halina Mierzejewska, Paulina Atys
Data premiery
2011
ISBN
978-83-89600-07-2
Format
125x180
Stron
32
Okładka
miękka
chat Komentarze (0)