Uzależnienia medialne. Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka - 1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Uzależnienia medialne. Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka

Publikacja nakreśla problem uzależnienia medialnego wśród dzieci i młodzieży, jego uwarunkowania, leczenie oraz profilaktykę.

31,00 zł Brutto

29,52 zł Netto

check W magazynie
Regulamin sklepu
Polityka prywatności
Dostawa i zwroty

Uzależnienia medialne. Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka

Publikacja nakreśla problem uzależnienia medialnego wśród dzieci i młodzieży, jego uwarunkowania, leczenie oraz profilaktykę i przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli, wychowawców, rodziców, pedagogów i psychologów szkolnych.

Oto nowe zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki pierwotnie zatytułowanej Uzależnienia medialne, czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów. Książka odnosi się do sytuacji, w których dzieci i młodzież wykorzystują media w sposób dysfunkcjonalny - tzn. taki, który okazuje się szkodliwy zarówno dla samego użytkownika, jak i jego otoczenia społecznego. Wyczerpanie pierwszego nakładu pozycji oraz dynamiczny rozwój mediów, a tym samym większa liczba badań empirycznych i studiów teoretycznych dotyczących tej problematyki, sprawiły, że drugie wydanie Uzależnień… zostało zaktualizowane o:

  • najnowsze ustalenia,
  • opisy nowoczesnych form profilaktyki i terapii,
  • wskazówki bibliograficzne.

Publikacja jest przydatną pomocą dla nauczycieli, wychowawców, rodziców, pedagogów i psychologów szkolnych.

Agnieszka Ogonowska, prof. dr hab.

- psycholog i medioznawca; kierownik: Katedry Mediów i Badań Kulturowych w Instytucie Filologii Polskiej na UP im. KEN w Krakowie, Ośrodka Badań nad Mediami UP oraz Zespołu Badań ds. Psychologii Mediów i Edukacji Medialnej w ramach Ośrodka Badań nad Mediami; ekspert komisji sejmowej ds. przeciwdziałania przemocy w mediach (Komisja Stała/Komisja Polityki Społecznej i Rodziny - IV kadencja Sejmu RP); współpracownik Polskiego Komitetu ds. UNESCO. Prowadzi zajęcia naukowe i warsztaty z zakresu: edukacji medialnej, komunikacji społecznej, psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz uzależnień behawioralnych w obszarze mediów. Jest założycielką i redaktorką merytoryczną dwóch serii wydawniczych: "Psychologia Stosowana" oraz "Kultura i Społeczeństwo" w Wydawnictwie Edukacyjnym w Krakowie. Pełni funkcję redaktor naczelnej czasopisma naukowego "Studia de Cultura".

9788365669384
9788365669384
9788365669384
Wydawnictwo
Wydawnictwo Edukacyjne
Autor
Agnieszka Ogonowska
Data premiery
2018
ISBN
9788365669384
Stron
184
Okładka
miękka
Nr katalogowy
30856
chat Komentarze (0)