

Zestaw multimedialnych ćwiczeń do nauki czytania, inspirowanych metodą 18 struktur wyrazowych.
kontynuacja pierwszej części programu Czytanie Sylabami, a także samodzielny program wspierający proces nauki czytania,
zbiór uporządkowanych w kilkunastu zestawach ćwiczeń kształtujących w sposób praktyczny umiejętność czytania wyrazów,
ćwiczenia o przemyślanej konstrukcji wspierającej zdobywanie wiedzy, wykorzystujące wyrazy wcześniej poznane oraz stopniujące poziom trudności,
efektywne ćwiczenia, których konstrukcja opiera się na analizie sylabowo-głoskowej wyrazów w powiązaniu z ich budową literową.
Zestaw multimedialnych ćwiczeń do nauki czytania, inspirowanych metodą 18 struktur wyrazowych, do wykorzystania na zajęciach:
dydaktycznych (np. roczne przygotowanie przedszkolne lub wcześniej),
dydaktyczno-wyrównawczych,
logopedycznych,
terapii pedagogicznej,
zajęciach rewalidacyjnych,
w edukacji domowej i innych obszarach mających na celu wykształcenie u dziecka umiejętności czytania.
składa się z ponad 500 ekranów interaktywnych oraz zestawu materiałów dodatkowych w jednym pudełku.
TALENT – słowo, które brzmi tak samo w kilkudziesięciu językach świata – nie oznacza wyłącznie ponadprzeciętnych zdolności. Dla nas jest to coś, co przy odpowiedniej stymulacji i pracy przychodzi już później z łatwością i pomaga w osiągnięciu sukcesu w życiu. Bez względu na diagnozę początkową.
to multimedialne zasoby wspomagające współczesnego terapeutę i nauczyciela w pracy, a tym samym przybliżające dzieci z wyzwaniami rozwojowymi i edukacyjnymi do ostatecznego celu – sukcesu. Dlatego w logo serii widnieje postać dziecka, które sięga gwiazd.
Każdy z programów serii mTalent:
tworzony jest przez doświadczony zespół autorski, ekspercki i testowy,
jest przystosowany do pracy na najpopularniejszych urządzeniach multimedialnych
- komputerach,
- tabletach,
- smartfonach,
- tablicach interaktywnych,
- ekranach dotykowych,
był przed publikacją walidowany i sprawdzany przez najważniejszych testerów: dzieci, terapeutów i nauczycieli,
jest ofertą kompleksową – składa się zarówno z elementów interaktywnych, jak i tradycyjnych,
jest jedyną ofertą na rynku, w której materiał nie jest zamknięty, czyli można go dostosować do konkretnego dziecka, (indywidualizacja) tworząc własne, dodatkowe ekrany, a liczba zasobów (np. ekranów interaktywnych i kart pracy) stale się powiększa,
można używać:
- w trybie online (zajęcia w każdym miejscu, gdzie tylko jest dostęp do Internetu),
- i offline (bez dostępu do Internetu),
jest zgodny z wytycznymi na temat dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.