

Do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych i innych mających na celu kształtowanie i usprawnianie percepcji wzrokowej.
mTalent składa się z blisko 600 ekranów interaktywnych oraz zestawu materiałów dodatkowych.
Przeznaczona jest dla terapeutów i nauczycieli zajmujących się wspomaganiem sprawności w zakresie percepcji wzrokowej (np. dzieci z grupy ryzyka dysleksji).
Dzięki swojej zawartości i zastosowaniu specjalnych rozwiązań graficzno-funkcjonalnych, program świetnie nadaje się do pracy z dziećmi:
z dezintegracją sensoryczną,
z dysleksją lub ryzykiem dysleksji,
dziećmi nadpobudliwych psychoruchowo, mających kłopoty z koncentracją i koordynacją wzrokowo-ruchową.
jedyny tego typu interaktywny produkt na rynku,
odpowiedź na jedno z najczęstszych wskazań form pomocy psychologiczno-pedagogicznej i zaleceń do pracy z dzieckiem (kształtowanie i ćwiczenia percepcji słuchowej/wzrokowej),
pierwszy produkt interaktywny na polskim rynku oparty o metodę M. Frostig,
produkt pozytywnie zaopiniowany i zrecenzowany,
nieograniczone wsparcie techniczne (telefon, e-mail) bez dodatkowych kosztów,
propozycja uzupełniona o zestaw dodatkowych materiałów (np. pomoce tradycyjne, drukowalne karty, poradnik metodyczny),
produkt zgodny z wytycznymi dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Produkt jest podzielony na trzy części:
pierwsza z nich zawiera materiał tematyczny,
druga – atematyczny,
a trzecia – materiał językowy (najbardziej przydatny w przypadku pracy z dziećmi starszymi, które miewają kłopoty z rozpoznawaniem i różnicowaniem znaków).
Nie trzeba więc przerabiać całości materiału, a wybrać interesujące grupy zadań.
W każdej części znajdują się zestawy ćwiczeń z podobnych obszarów:
Stałość spostrzegania
Spostrzeganie figury i tła
Spostrzeganie położenia przedmiotów w przestrzeni
Spostrzeganie stosunków przestrzennych
Koordynacja wzrokowo-ruchowa
Pamięć wzrokowa
Jarmark rozmaitości (ten rozdział zawiera ćwiczenia z różnych obszarów, niesklasyfikowane w innych działach, np. uwaga i koncentracja).
komputera,
tabletu,
smartfona,
tablicy lub monitora interaktywnego (na systemach Windows, Android oraz iOS).
Zaletą programu jest fakt, iż można pracować:
będąc online (na dowolnym urządzeniu z każdego dowolnego miejsca)
i offline (na komputerze w szkole lub gabinecie).