Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - lato - 1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - lato

Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 4: LATO to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli,...

35,02 zł Brutto

33,35 zł Netto

check W magazynie
Regulamin sklepu
Polityka prywatności
Dostawa i zwroty

Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 4: LATO to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się.

Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Zarówno układ, jak i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.

Teczka 4: LATO to ćwiczenia tematyczne dotyczące:

  • ważnych świąt przypadających na okres lata,
  • miejsca Polski w Europie i Unii Europejskiej,
  • polskich miast i ich zabytków,
  • domu, pomieszczeń i sprzętów domowych,
  • budowy ciała człowieka, zmysłów i emocji,
  • cech charakterystycznych lata,
  • bezpieczeństwa i telefonów alarmowych,
  • wakacji i podróżowania.

W serii Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną znajdują się:

  • Teczka 1: JESIEŃ,
  • Teczka 2: ZIMA,
  • Teczka 3: WIOSNA,
  • Teczka 4: LATO.
Harmonia
9788371347191
9788371347191
9788371347191
Wydawnictwo
Harmonia
Autor
Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Data premiery
2014
ISBN
9788371347191
Format
A4+B5
Stron
98 kart + 8 stron
Okładka
teczka
Zobacz także
chat Komentarze (0)