Logopedyczne gry planszowe. Ośmiornica Urszula. Pająk Bogdan 1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Logopedyczne gry planszowe. Ośmiornica Urszula. Pająk Bogdan

Ośmiornica Urszula - sz, ż/rz, cz, dż - s, z, c, dz - ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos)Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek sz, ż/rz, cz, dż -...

39,00 zł Brutto

31,71 zł Netto

Regulamin sklepu
Polityka prywatności
Dostawa i zwroty
Ośmiornica Urszula - sz, ż/rz, cz, dż - s, z, c, dz - ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos)

Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek sz, ż/rz, cz, dż - s, z, c, dz - ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos).

Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Ustawia się wówczas na pierwszym obrazku na ramieniu ośmiornicy. Następnie przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do końca wybranego ramienia. Napotkanego na danym polu rywala można "wyrzucić", wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry tym pionkiem od nowa. Zawodnicy mogą wykorzystać od 1 do 4 pionków.

Pająk Bogdan - p, b (nagłos, śródgłos, wygłos)

Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Ustawia się on wówczas na pierwszym obrazku zewnętrznego kręgu pajęczyny. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) na przeciwległą stronę planszy i ustawieniu ich na 4 dodatkowych polach. Przesuwając pionek gracz musi nazywać napotkane po drodze obrazki. W przypadku wyrzucenia 6 oczek, graczowi przysługuje dodatkowy rzut kostką. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek przeciwnika, następuje strącenie pionka do punktu startu.
Komlogo
Wydawnictwo
Komlogo
Autor
praca zbiorowa
Data premiery
2011
Okładka
pudełko
chat Komentarze (0)