• -10%
Łamańce językowe. Zuzia i czarodziejski kapelusz. Różnicowanie i utrwalanie głosek szeregu szumiącego, syczącego i ciszącego - 1
  • Łamańce językowe. Zuzia i czarodziejski kapelusz. Różnicowanie i utrwalanie głosek szeregu szumiącego, syczącego i ciszącego - 1
  • Łamańce językowe. Zuzia i czarodziejski kapelusz. Różnicowanie i utrwalanie głosek szeregu szumiącego, syczącego i ciszącego - 2
  • Łamańce językowe. Zuzia i czarodziejski kapelusz. Różnicowanie i utrwalanie głosek szeregu szumiącego, syczącego i ciszącego - 3
  • Łamańce językowe. Zuzia i czarodziejski kapelusz. Różnicowanie i utrwalanie głosek szeregu szumiącego, syczącego i ciszącego - 4
  • Łamańce językowe. Zuzia i czarodziejski kapelusz. Różnicowanie i utrwalanie głosek szeregu szumiącego, syczącego i ciszącego - 5

Łamańce językowe. Zuzia i czarodziejski kapelusz. Różnicowanie i utrwalanie głosek szeregu szumiącego, syczącego i ciszącego

Wydawnictwo
Harmonia open_in_new
Autor
Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik open_in_new
Data wydania
2019
ISBN
9788380801776
Format
B5
Stron
40
Okładka
twarda
Nr katalogowy
31129
18,00 zł
16,20 zł Zniżka 10%
Brutto
Ilość
Dostępny natychmiast

Książeczka przeznaczona jest zarówno dla przedszkolaków, jak i młodszych uczniów szkoły podstawowej, logopedów oraz rodziców. Może być pomocna podczas zajęć w przedszkolu, w szkole czy podczas terapii pedagogicznej. Jest ciekawą alternatywą dla typowych zajęć logopedycznych, ponadto wprowadza element zabawy i humoru.

Łamańce językowe to logopedyczne opowiadania, których głównym celem jest usprawnianie dykcji i artykulacji oraz utrwalanie wymowy głosek szeregu szumiącego, syczącego i ciszącego. Podczas czytania zabawnej historyjki o Zuzi dziecko „łamie język”, a także ćwiczy zdolność do spostrzegania i porównywania tekstu z ilustracjami, opowiadania, wymyślania zakończenia historyjki, zadawania pytań i konstruowania wypowiedzi na podstawie ilustracji, co sprzyja rozwojowi mowy i myślenia, poszerza zasób słownictwa, rozwija sprawność komunikowania się.

Dużą wartością tej publikacji są właśnie ilustracje, które pełnią podwójną rolę, gdyż nie tylko ubarwiają tekst, ale również wpływają na wyobraźnię, dają możliwość rozwijania percepcji wzrokowej poprzez wyszukiwanie nagromadzonych, a często celowo ukrytych, przedmiotów i zwierząt, w nazwach których występują ćwiczone głoski.

Zobacz także