

Karty pracy proponowane w tym zeszycie zawierają materiał z obszaru trudności grafomotorycznych. Jasno pogrupowane i oznakowane poziomy trudności zadań odpowiadają potrzebom dzieci, które nie uzyskały jeszcze gotowości szkolnej, tym, które mają nasilone trudności w uczeniu się czytania i pisania oraz tym, u których trudności te utrzymują się.
Przejrzystość oraz wysoki poziom merytoryczny zawartego materiału sprawiają, że książka stanowi profesjonalną pomoc dla terapeuty podczas prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
W publikacji:
Irena Sosin - psycholog, pedagog specjalny, terapeuta poznawczo-behawioralny, socjoterapeuta, psychoedukator, specjalista w zakresie diagnozy i terapii psychopedagogicznej, wieloletnia praktyka kliniczna. Kierownik terapeutycznych studiów podyplomowych WSSE, kierownik Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej CWRO, przewodnicząca Warszawskiego Oddziału nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji.