facebook
o nas || kontakt || pomoc || program partnerski || informacje || TWÓJ KOSZYK
Edukacyjna.pl - wyszukiwanie

Przedszkole
Klasy I-III
Klasy IV-VI
Gimnazjum
Szkoła ponadgimnazjalna
Lektury szkolne
WYPRZEDAŻ
Dla dzieci i młodzieży
Dla rodziców
Encyklopedie, słowniki, leksykony
Gry i zabawy
LITERATURA
Logopedia
Multimedia
Nauka czytania, pisania, liczenia, j. obcych
Niepełnosprawność
Oświata
Plansze i Tablice demonstracyjne
Psychologia / Pedagogika
Rozwój wewnętrzny
System Edukacji LOGICO
System Edukacji PALETA
System Edukacji PUS
Zabawki
Zajęcia kreatywne

Edukacyjna.pl - Partnerzy biznesowi



Jeżeli chcesz być informowany o nowościach i promocjach, kliknij tutaj


Płatnoœci elektroniczne


 
Strona główna  >>  Gry i zabawy  >>  Gry i zabawy edukacyjne - MATEMATYKA

Marzena Kubera
Domino matematyczne dla opornych. Mnożenie
    
 
Domino matematyczne dla oNumer katalogowy: 29444
Wydawnictwo: Nowik
Data wydania: 2017

Cena: 20.90 zł (22.00 zł)
Oszczędzasz: 1.10 zł (5.00 %)



W magazynie: dostawa ok. 3 dni

Galeria:
      

Opis:
Domino - prosta, powszechnienie znana gra, a jednocześnie atrakcyjna, forma uczenia się poprzez zabawę. Pomoc w nauce matematyki, polegająca na łączeniu dwóch pasujących do siebie klocków. Jest to typowa gra strategiczno-losowa, w której bierze udział 1, 2, 4 lub 5 graczy.

Uwaga: Opakowanie Domino matematyczne dla opornych. Mnożenie zawiera 5 kompletów, każdy w innym kolorze, których nie można mieszać ze sobą ani łączyć. Każda grupa graczy dostaje jeden zestaw domina.
Z pakietu może korzystać jednocześnie do 25 uczniów.

Cele:

  • rozwijanie logicznego myślenia i rozumowania przez analogię,
  • rozbudzanie motywacji do maksymalnego wysiłku intelektualnego,
  • kształtowanie pojęć i utrwalanie sprawności rachunkowych.

Przeznaczenie:

  • dla nauczycieli matematyki pracujących z uczniami zdolnymi oraz z uczniami o specyficznych potrzebach edukacyjnych,
  • dla terapeutów pracujących z uczniami mającymi trudności w uczeniu się matematyki,
  • dla dzieci od 6 roku życia,
  • dla rodziców pracujących z dziećmi w domu.

Zastosowanie:

  • na lekcji w szkole,
  • na zajęciach terapeutycznych,
  • na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych,
  • na kółku matematycznym,
  • w świetlicy szkolnej,
  • w domu.

Wersja dla 1 gracza
W domino może grać jeden uczeń, układając je w taki sposób, by działania i wyniki działań, widniejące na stykających się ze sobą połówkach kostek domina, pasowały do siebie.

Wersja dla 2 graczy

  • I wariant
    Gracze otrzymują po 8 kostek domina z danego zestawu, reszta zostaje odłożona na bok. Grę rozpoczyna osoba rozdająca odkrywając jedną ze swoich kostek. Następnie gracze dokładają kolejno po jednej z posiadanych kostek do dowolnego końca powstającej układanki tak, by działania i wyniki działań widniejące na stykających się ze sobą połówkach kostek domina pasowały do siebie. Gra kończy się w momencie, gdy jeden z uczestników pozbędzie się wszystkich kostek lub gdy nikt nie może dołożyć do układanki żadnej ze swoich kostek.
  • II wariant
    Każdy z graczy dostaje po 8 kostek domina z danego zestawu. Pozostałe kostki umieszczamy odwrócone na stole, stanowią one rezerwę. Pierwszą kostkę odwracamy z rezerwy i umieszczamy na środku stołu. Kostka ta rozpoczyna grę. Następnie gracze dokładają kolejno po jednej z posiadanych kostek do dowolnego końca powstałej układanki tak, by działania i wyniki działań widniejące na stykających się ze sobą połówkach kostek domina pasowały do siebie. Jeśli gracz nie posiada kostki z pasującym wynikiem, bierze z rezerwy. Wygrywa gracz, który pozbędzie się jako pierwszy wszystkich kostek.
  • III wariant
    Gracze dostają po 10 kostek, rozpoczyna osoba rozdająca, odkrywając jedną ze swoich kostek. Następnie uczestnicy dokładają kolejno po jednej z posiadanych kostek do dowolnego końca powstałej układanki tak, by działania i wyniki działań widniejące na stykających się ze sobą połówkach kostek domina pasowały do siebie. Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbędzie się wszystkich kostek.

Wersja dla 4 graczy
Gracze otrzymują po 5 kostek. Rozpoczyna osoba rozdająca, odkrywając jedną ze swoich kostek. Następnie gracze dokładają kolejno po jednej z posiadanych kostek do dowolnego końca powstałej układanki tak, by działania i wyniki działań widniejące na stykających się ze sobą połówkach kostek domina pasowały do siebie. Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbędzie się wszystkich kostek.

Wersja dla 5 graczy
Gracze dostają po 4 kostki. Grę rozpoczyna osoba rozdająca, odkrywając jedną ze swoich kostek. Następnie grający dokładają kolejno po jednej z posiadanych kostek do dowolnego końca powstałej układanki tak, by działania i wyniki działań widniejące na stykających się ze sobą połówkach kostek domina pasowały do siebie. Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich kostek.

Zawartość woreczka:

  • 5 kompletów domina, każdy w innym kolorze
  • komplet zawiera 20 kostek domina,
  • wykonane ze sztywnego, zafoliowanego kartonu.
Liczba graczy: 1-5
Wiek graczy: 7+
Czas gry: 10-20 min.

Dodaj swoją recenzję


ul. Leona Petrażyckiego 106, 30-399 Kraków