• -5%
  • Nowość
Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych. Harmonia - księgarnia edukacyjna.pl
  • Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych. Harmonia - księgarnia edukacyjna.pl
  • Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych 1. Harmonia - księgarnia edukacyjna.pl
  • Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych 2. Harmonia - księgarnia edukacyjna.pl
  • Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych 3. Harmonia - księgarnia edukacyjna.pl
  • Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych 4. Harmonia - księgarnia edukacyjna.pl
  • Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych 5. Harmonia - księgarnia edukacyjna.pl
  • Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych 6. Harmonia - księgarnia edukacyjna.pl
  • Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych 7. Harmonia - księgarnia edukacyjna.pl
  • Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych 8. Harmonia - księgarnia edukacyjna.pl

Znam litery doskonale! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych

Wydawnictwo
Harmonia open_in_new
Autor
Małgorzata Barańska open_in_new
Data wydania
2019
ISBN
9788380802490
Format
A4
Okładka
teczka
Nr katalogowy
31546
36,00 zł
34,20 zł Zniżka 5%
Brutto
Ilość

 

Darmowa dostawa od 120 zł na terenie RP

W czym należy upatrywać przyczyn trudności dzieci w czytaniu i pisaniu? Przede wszystkim w:

  • niewystarczającej znajomości liter;
  • niedostatecznie wykształconej umiejętności dokonywania syntezy i analizy fonemowej;
  • braku znajomości właściwej techniki czytania.

Uczniowie, których dotyczą dwie pierwsze przyczyny, nie osiągnęli gotowości do nauki czytania i pisania.

Paradoks polega na tym, że mimo braku gotowości oczekuje się od nich, aby nauczyli się czytać i pisać w czasie przewidzianym programem nauczania. Rozwiązaniem problemu często okazuje się zwiększenie liczby właściwych ćwiczeń mających na celu:

  • powiązanie znaków graficznych (liter, dwuznaków, trójznaku) z głoskami;
  • wykształcenie umiejętności scalania głosek w wyrazy oraz dzielenia wyrazów na głoski.

Zawarte w publikacji pomoce dydaktyczne oraz ćwiczenia mają na celu przede wszystkim ułatwienie dziecku zapamiętania wszystkich 44 liter, dwuznaków i trójznaku w czterech wariantach graficznych: litery małe i wielkie drukowane oraz małe i wielkie pisane.

W skład publikacji wchodzą:

  1. pomoce dydaktyczne do różnorodnego, wielokrotnego wykorzystania;
  2. karty ćwiczeń;
  3. broszurka z propozycjami zabaw i gier.

Zobacz także