facebook
O nas || Kontakt || Regulamin || Koszty dostawy || Polityka prywatności || TWÓJ KOSZYK
Edukacyjna.pl - wyszukiwanie

Przedszkole
Klasy I-III
Klasy IV-VIII
Szkoła podstawowa I-VIII
Gimnazjum
Szkoła ponadgimnazjalna
Lektury szkolne
WYPRZEDAŻ
Dla dzieci i młodzieży
Dla rodziców
Encyklopedie, słowniki, leksykony
Gry i zabawy
LITERATURA
Logopedia
Multimedia
Nauka czytania, pisania, liczenia, j. obcych
Niepełnosprawność
Oświata
Plansze i Tablice demonstracyjne
Psychologia / Pedagogika
System Edukacji LOGICO
System Edukacji PALETA
System Edukacji PUS
Zabawki
Zajęcia kreatywne

Edukacyjna.pl - Partnerzy biznesowi



Jeżeli chcesz być informowany o nowościach i promocjach, kliknij tutaj


Płatnoœci elektroniczne


 
Strona główna  >>  Logopedia  >>  Pomoce logopedyczne

Danuta Emiluta-Rozya
Całościowe badanie logopedyczne z materiałem obrazkowym
    
 
Całościowe badanie logopeNumer katalogowy: 26112
Wydawnictwo: Akademia Pedagogiki Specjalnej
Data wydania: 2013
ISBN: 978-83-62828-85-2
Stron: 84+63 karty

Cena: 61.76 zł (65.01 zł)
Oszczędzasz: 3.25 zł (5.00 %)



W magazynie: Duża ilość

Opis:
"Całościowe badanie logopedyczne jest imponującym dorobkiem wieloletnich doświadczeń praktycznych Autorki oraz jej refleksji naukowych. Ma na celu przekazanie logopedom praktycznego narzędzia, które jest pomocne podczas pierwszego etapu postępowania logopedycznego, jakim jest diagnoza.
Opracowane przez Autorkę narzędzie jest unikalnym na rynku logopedycznym zestawem prób (metodą badania), które w sposób kompleksowy umożliwia całościową ocenę posługiwania się językiem przez dziecko. Jest metodą umożliwiającą sformułowanie podstawowej diagnozy w taki sposób, że ułatwia ona określenie priorytetowych założeń programu terapii.
Dr Danuta Emiluta-Rozya to doświadczony logopeda, naukowiec, dydaktyk, którego uwagi, spostrzeżenia są szczególnie cenne dla specjalistów zajmujących się językiem i jego użyciem. Za sformułowanymi komentarzami odnajdujemy nie tylko wiedzę, ale przede wszystkim wieloletnie doświadczenia, co czyni opracowanie szczególnie cennym".

Z recenzji wydawniczej dr hab., prof. UŚ Danuty Pluty-Wojciechowskiej

Dr n. hum. Danuta Emiluta-Rozya - logopeda teoretyk i praktyk z 35-letnim stażem pracy zawodowej. Związana z Akademią Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie od 1984 roku, współtwórczyni 5-letnich studiów logopedycznych w APS w 1989 roku, autorka programów studiów logopedycznych oraz założycielka Poradni Logopedycznej APS, wieloletni kierownik Zakładu (Pracowni) Logopedii w tej Uczelni. Zajmuje się kształceniem przyszłych logopedów i prowadzi działalność logopedyczną na rzecz dzieci z zaburzeniami mowy.
Zainteresowania naukowe to metodologia badań logopedycznych, diagnoza różnicowa form zaburzonego i opóźnionego rozwoju mowy, typologie i charakterystyka trudności w językowym porozumiewaniu się. Jest współautorką (z prof. Haliną Mierzejewską) jednej z klasyfikacji form zaburzeń mowy oraz autorką klasyfikacji etiologicznej dyslalii.
Najważniejsze książki: Wspomaganie rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym, 2006; współautorstwo: Badania przesiewowe do wykrywania zaburzeń rozwoju mowy u dzieci 2-, 4- i 6-letnich, 2004; Wybrane zagadnienia logopedyczne. Część III. ś, ź, ć, dź, 2011 oraz artykuły: "Projekt zestawienia form zaburzeń mowy" (współautorka), 1997; "Diagnoza logopedyczna dzieci z wadami wymowy", 1998; "Na temat terminu dyslalia", 1998; "Projekt badania mowy I. Styczek jako pierwowzór logopedycznego postępowania diagnostycznego", 2002; "Współpraca logopedy z psychologiem i lekarzem w rozpoznawaniu uwarunkowań trudności dziecka w komunikowaniu się werbalnym", 2004; "Dyslalia - w teorii logopedycznej i praktyce pedagogicznej", 2006; "Opóźniony rozwój mowy a opóźnienie rozwoju mowy", 2007; "Modyfikacja zestawienia form zaburzeń mowy", 2008.



Dodaj swoją recenzję


ul. Leona Petrażyckiego 106, 30-399 Kraków