Left Banner

  • -12%

Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

Kupionych: 18
31,68 zł Zniżka 12%
36,00 zł
Brutto
szt.
Dostępny natychmiast

Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem.

Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań.

W teczce znajduje się:

  • 36 kart z fotografiami miejsc;
  • 4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia;
  • instrukcja (przykłady ćwiczeń);
  • spis miejsc i postaci.

Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: „kto?”, „co?”, „gdzie?”, „co robi?”, „z kim?”.

9788380801578

Szczegółowe informacje

Wydawnictwo
Harmonia
Autor
Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
Data premiery
2019
ISBN
9788380801578
Format
A4+A5
Stron
12+41 kart
Okładka
teczka

Może wzbudzić zainteresowanie

16 innych produktów w tej kategorii:

Komentarze

Napisz swoją opinię

Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

Napisz swoją opinię