• -15%
Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2. Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii - 1
  • Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2. Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii - 1

Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2. Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii

Wydawnictwo
- open_in_new
Autor
Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska open_in_new
Data wydania
2019
ISBN
9788380801561
Format
A4+A5
Stron
12+30 kart
Okładka
teczka
Nr katalogowy
31069
12,30 zł
10,46 zł Zniżka 15%
Brutto
Ilość
Dostępny natychmiast

 

Darmowa dostawa od 120 zł na terenie RP

Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u najmłodszych.

W teczce znajduje się:

- zestaw obrazków (270 obrazków na 30 kartach);
- zestaw 10 plansz z nazwami kategorii (przedmioty: do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu).

Zestaw 10 plansz nosi nazwy kategorii, a do każdej z nich przypisany jest pakiet obrazków. Każda ilustracja pojawia się w 3 wersjach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.

Zobacz także