Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2. Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii - 1 Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2. Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii - 1

Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2. Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii

Indeks: 9788380801561

36,00 zł
Brutto
Ilość
Dostępny natychmiast

Ten produkt kupiono w tym roku:
19x

Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u najmłodszych.

W teczce znajduje się:

- zestaw obrazków (270 obrazków na 30 kartach);
- zestaw 10 plansz z nazwami kategorii (przedmioty: do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu).

Zestaw 10 plansz nosi nazwy kategorii, a do każdej z nich przypisany jest pakiet obrazków. Każda ilustracja pojawia się w 3 wersjach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.

9788380801561

Opis

Wydawnictwo
-
Autor
Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
Data premiery
2019
ISBN
9788380801561
Format
A4+A5
Stron
12+30 kart
Okładka
teczka

Specyficzne kody

Inne produkty z tej kategorii

20 inne produkty w tej samej kategorii:

chat Komentarze (0)